Система шкільного менеджменту - EDUkIT стає School Champion

Конкурс на кращий веб-сайт навчального закладу

2014-12-16

сайт

Положення про 5-й Конкурс на кращий веб-сайт закладу освіти

1. Об‘єкти та предмет конкурсу

Об’єктом конкурсу є веб-сайти закладів освіти* України всіх форм власності в рамках чотирьох окремих категорій:

1. Веб-сайти сільських шкіл (сільські школи та школи селищ міського типу)
2. Веб-сайти міських шкіл
3. Веб-сайти дошкільних закладів
4. Веб-сайти позашкільних закладів (будинки дітей та юнацтва, художні, музичні, мовні школи, курси, тощо)
5. Веб-сайти навчальних закладів професійно-технічної освіти (коледжі, технікуми, ПТУ та прирівняні до них навчальні заклади).

Предметом конкурсу є змістовне наповнення веб-сайтів закладів освіти України, зручність їх використання, забезпечення участі всіх учасників навчального процесу у діяльності закладів освіти, послуги, що надаються на сайтах.

* веб-сайт має бути оновлений/створений у 2014 році

2. Мета конкурсу

Сприяння появі та удосконаленню веб-сайтів вітчизняних освітніх закладів, впровадженню у навчальний процес нових зручних інструментів взаємодії всіх його учасників – учнів (студентів, слухачів), викладацького складу, адміністрації закладу освіти, стимулювання ініціативи у цій сфері, акцентування уваги на важливості повного, оперативного та зручного інформування про діяльність закладів освіти України засобами Інтернету як ефективного засобу забезпечення прозорості та протидії корупції у сфері освіти.

3. Критерії оцінювання

Кожний сайт оцінюється за показниками, згрупованими у такі категорії:

1) Контент:

  • якість анонсування подій та новин навчального закладу;
  • опис майбутніх кваліфікацій, спеціальностей;
  • опис умов вступу та навчання;
  • інформація про викладацький склад;
  • інформація для випускників;
  • опис проектів навчального закладу;
  • опис навчальних предметів, розклад занять, інвентар, необхідний для занять;
  • наявність та зручність користування віртуальною бібліотекою;
  • огляд додаткових послуг, які можна отримати при навчальному закладі (напр. клубів, гуртків, студій, тощо);
  • наявність і доступність рубрики «контакти»;
  • наявність адреси, карти проїзду;
  • наявність інформації про дату створення сторінок;
  • наявність інформаційних матеріалів про права людини;
  • відсутність реклами.

2) Зручність:

  • зручність елементів управління та меню, переходів та відкривання лінків;
  • читабельність інформації, дотримання належного стилю її викладу;
  • використання правильних заголовків та ключових слів;
  • легкість пошуку інформації;
  • простота і швидкість реєстрації в разі потреби реєстрації;
  • наявність карти сайту;
  • наявність навігаційної стежки (показує місцезнаходження користувача на сайті);
  • інструменти зворотного зв‘язку, наявність форумів, блогів, тощо;
  • наявність категоризації сторінок;
  • можливість публікації коментарів під сторінками;
  • наявність синдикації сторінок (RSS-потоків);
  • наявність послуг поширення посилань (через мережі типу Twitter, Facebook, Delicious тощо);
  • наявність версії сторінок «для друку»;
  • можливість відправки сторінок через е-мейл;
  • можливість встановлення «ролей» для користувачів з наданням різних прав по редагуванню сайту.

3) Динаміка:

  • час створення сайту;
  • динаміка оновлення інформації;
  • терміни оновлення інформації;
  • активність на форумах, блогах;
  • наявність механізмів підтримки спільноти користувачів сайту;
  • наявність онлайн-зошитів.

4) Дизайн та технічні показники:

  • оригінальність та творчий характер;
  • інновативність і креативність;
  • простота, неперевантаженість і вишуканість дизайну;
  • наочність і зрозумілість викладеної інформації;
  • час і швидкість завантаження сайту та додаткової інформації, що міститься у лінках;
  • зрозумілість та легкість запам’ятовування доменного імені;
  • потреба завантажувати додаткове програмне забезпечення для перегляду певної інформації;
  • грамотність при викладі матеріалу;
  • популярність (встановити на сайтах лічильники, наприклад від Адаманта, для підрахунку кількості та якості відвідувачів).
4. Журі конкурсу

Оцінювати веб-сайти, згідно заявок, поданих на електронну адресу оргкомітету info@inau.ua, буде незалежне професійне журі у складі:

  1. Попова Тетяна Володимирівна, Голова Правління Інтернет Асоціації України (ІнАУ) – Голова журі.
  2. Бронін Сергій Вадимович, Віце-президент Української асоціації фахівців інформаційних технологій» (УАФІТ).
  3. Коновалов Олексій Юрійович, Заступник директора Київського коледжу зв’язку з учбово-виробничих питань.
  4. Косик Вікторія Миколаївна, Начальник відділу стратегії розвитку освіти Інститутуінноваційних технологійі змісту освіти МОН України.
  5. Кудренко Богдан Віталійович, головний спеціаліст Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти МОН України.
  6. Пєтухов Іван Михайлович, член Правління ІнАУ, Віце-президент Українського союзу промисловців і підприємців (УСПП) з питань ІТ.
  7. Поліщук Марина Валеріївна, Керівник проекту Школа.UA.
  8. Шлапак Роман Антонович, Керівник спільного проекту Європейського Союзу та Ради Європи «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні»
  9. Шнурко-Табакова Елліна Володимирівна, Голова Правління Асоціації підприємств інформаційних технологій України (АПІТУ).
5. Процедура конкурсу

Оргкомітет конкурсу здійснює публікацію умов конкурсу та відповідну електронну розсилку.

Заповнені анкети з заявками на участь веб-сайтів навчальних закладів у Конкурсі надсилаються на електронну адресу Оргкомітету info@inau.ua до 15 лютого 2015 р.

Розгляд заявок членами незалежного журі здійснюється до 15 березня 2015 р.

Оголошення результатів конкурсу з визначенням переможців і нагородженням їх цінними призами відбудеться у останній тиждень березня (під час весняних шкільних канікул).

За матеріалами: www.inau.org.ua

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.